Polska społeczność technologii chmurowych

Informacje chmurowe w jednym miejscu

śledźcie nasz fanpage

Witajcie

Pracujemy nad serwisem w pocie czoła i wkrótce startujemy. Trzymajcie kciuki.

Naszym celem jest informowanie o działaniach i integracja polskiej społeczności zainteresowanej treściami nt. technologii chmurowych. Interesują Cię poniższe materiały?

  • materiały wideo,
  • portale, blogi,
  • szkolenia, kursy, webinaria,
  • konferencje naukowe, tematyczne i popularne,
  • studia,
  • książki,
  • i wiele innych treści.

Będziemy o tym informować, to nasz cel.

Wciąż pracujemy i planujemy rozwój. Zachęcamy do kontaktu ws. dodania Waszych treści do naszych katalogów oraz ws. współpracy: wspolpraca@cloud.pl.

Wydarzenia

Nasze cele

Jakie będzie przeznaczenie serwisu?

Naszym celem jest integracja społeczności oraz informowanie o jej działaniach.

Chcemy informować o portalach i blogach, konferencjach, szkoleniach, webinariach, książkach, a nawet o pojedynczych wartościowych artykułach. Pod warunkiem, że są związane z szeroko pojętym cloud computingiem.

Czy można zgłosić swój blog, kanał wideo, konferencję albo coś innego?

Możesz to zrobić... a nawet powinieneś. Dla naszego współnego dobra. Z przyjemnością poinformujemy o tym innych.

Linki do materiałów lub wydarzeń odpłatnych, jak konferencje, książki czy szkolenia, także zamieścimy. Rozumiemy, że za dobrą informację należy się płaca. Odmowę zastrzegamy sobie tylko dla spamu.

Czy informacje są publikowane za darmo?

Tak, informacje o wszelkich inicjatywach będą prezentowane za darmo i każdy może dodać informację o swoim blogu czy kanale wideo. Jedynym warunkiem jest wartościowa treść, która jest przekazywana. To warunek subiektywny i pozostawiamy sobie wyłączne prawo decyzji. Naszym celem jest wykluczanie spamu informacyjnego i reklamowego.

Z czego serwis będzie utrzymywany?

Niezbędne są oczywiście przychody na pokrycie kosztów. Jednak te zamierzamy pozyskiwać od sponsorów, partnerów branżowych i patronów. W drugiej kolejności z wartościowych reklam i branżowych inicjatyw, wydarzeń, firm albo usług. Jeśli się da, to chcemy uniknąć reklam przypadkowych i nachalnych.

Cloud computing

chmury obliczeniowe na każdą pogodę